vineri, 21 martie 2008

iubirea e o minune...

MINÚN//E ~i f. 1) Fenomen ieşit din comun; fapt supranatural; minunăţie; miracol. 2) fig. Lucru cu calităţi extraordinare şi imprevizibile care provoacă admiraţie; minunăţie; miracol. 3) Persoană cu calităţi (fizice sau morale) ieşite din comun. [G.-D. minunii] /mirio, ~onis

in plus legat de minune ne dorim ca minunea sa ni se intample, dorim cu tarie fie ca este pe plan profesional sau emotional...pe plan profesional minunile pot aparea doar atunci cand crezi cu ardoarea in minunea ta ca o sa ti se intample si e bine sa ti se intample tie intrucat daca "minunea ta" este atribuita altuia simti ca este numai vina ta si nu mai iei in calcul alti factori;pe plan emotional povestea se schimba un pic si putem afirma ca aici nu mai depinde de tine ca minunea sa se intample sa dimpotriva sa nu ...in plan emotional minunea poate aparea o singura data si trebuie sa fii atent cand ea apare intruc
at minunile nu se intampla des...sa dam un exemplu:iubirea e o minune!cati oare din noi traim astfel de minuni? oare ni se intampla tuturor minuni?sau decat de amagim ca iubim?ne amagim ca suntem partasi la o minune...

"Cauta iubirea cu inima, nu cu capul." ( Mark Twain )


Un comentariu:

diana spunea...

Ingaduie-mi sa fiu eu painea ,sa fiu eu pasul vesnic drept care pluteste spre desert,sa fiu eu dansul cel dantai,sa fiu motivul sa Ramai!Ingaduie-mi sa fiu eu fructul care iti este indreptatit sa-l ai,sa-l simti,sa-l gusti...tu doar sa-l vrei si sa nu-l musti.Frumos nu!? Ramai cu bine